Hihi!

I går så var jag ju bara tvungen att ta in en åker sork...
Jag satt och kollade på min väldigt utråkade kompis, jag beatämde mig för att gå ut och göra något för att hålla mig stimulerad. Jag hittade en sork, jag jagade den ett tag innan jag fångade den. Jag gick stolt hem för att visa min vän min levande fångst. Reaktionen var inte som jag hade tänkt mig, ett vilt skällande och jagande efter den mörbultade sorken. efter ett tag fångade min kompis den, hon proppade munnen full, hon han inte tugga på den för än jag hade gett henne ett hårt slag på käken, då hon släppte min fångst som nu låg dränkt i saliv på golvet. Givetvis skulle min matte komma hem just då och se oss stirra på den skyblöta sorken. 
PINSAMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Webb/blogg adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0