Spurrf!

Spryaur! Nu är min matte hemma igen efter att ha varit hos... em... typ hennes pappas, mamma tror jag jag lystnar inte när man börjar prata om bilturen, spryur. Nu kan hon varfall skriva igen och det kommer bli kul att berätta om dem hyss jag haft för mig då hon varit borta. 
1:a Tog in en snok in till mattes sovrum... med ett fint snitt nos till svans... hon blev inte glad över hur det såg ut på hennes säng då hon kom hem... vad är det för fel på ormar igentligen? De är ju super goa!
2:a Varit i ett slagsmål med kvarterets största och fegaste katt... fast det kanske inte räknas som ett hyss?
3:a Kaksat mot huset-mitt-emots stora Rottweiler... fast den lykades jaga upp mig i ett träd endå... Varför är HUNDAR i majoritet så stygga mot oss vackra katter?
Spurrf! Orkar inte skriva om fler hyss... varfall haft en mysigkelstund med matte. 
Mrjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Webb/blogg adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0